Publicerat: 2009-12-23 Klockan: 15:23:19

mixat

ja här kommer allt en blandad kompott på blogginehåll!


i lördags så var jag och tittade på när min gudson spelade innebandy! han var så duktig så! kul att se honom sporta nu när man har följt honom genom livet. först alla spelare på bollen samtidigt och nu mer teknik, passningsspel och samspel!



såhär härligt kan det se ut när julen flyttat in (och ut!)!




i måndags var vi barnvakt åt vår lilla guddotter så hennes föräldrar kunde gå och se på avatar i lugn och ro. vi försökte få henne att vara samma larviga linslusar som vi är men hon ställde inte riktigt upp på det;)

nu mitt herrskap ska jag meddela er att jag är ledig i 14 dagar framöver!! jag ska NJUTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0