Publicerat: 2009-08-02 Klockan: 20:58:56

hejdå semestern...

nu är min semester slut. imorgon ska jag förmå mig själv att gå upp kl 5.20. dubbla väckorklockor någon?? men jag ska absolut inte klaga. jag kommer kompa ut lite och slute redan kl 11. då ska syrran och jag bege oss till söderköpingsbrunn och jag ska få min födelsedagspresent. det innefattar en lunch där och sedan en behandling och bubbelbad med frukt och dryck. sedan ska vi strosa runt i sörping och avsluta det hela med glass på smultronstället!! längtar! i vanliga fall brukar jag bli "nyttig" på min första arbetsdag - som ni förstår så blir jag nyttig först på tisdag denna gång!

idag körde jag på en orm. jag tror det är en huggorm för kollar ni noga så ser ni ngt svart som skulle kunna vara zickzack. det ser inte ut som en hasselsnok iaf.  den största ormen jag sett på landet i år.



jag avslutade min semester med att jobba. jag har tagit bort en massa små kvistar och grenar överallt. allt för att slippa kratta till våren ;) nja det lär jag inte slippa men jag har iaf förebyggt några extra säckar.



hur kan semestern sammanfattas då? jo den har varit slapp och härlig. precis som en semester ska vara. vi har inte gjort många knop och inte haft stress alls. jag har till och med kunnat ladda upp bilder som har tagit ca 20 min per bild utan att blivit stressad. något som jag brukar bli stressad över efter 1 minut om fotot ej kommit upp!

vi behövde ha en lugn semester efter att ha haft en sjuk intensiv höst, vinter och vår. hösten var full av planering inför det hemliga bröllopet, festen, resan och flytten. vintern var full av planering inför festen och fullbokade helger. våren har det varit fullbokat varje helg. så nu har vi bara varit! hela tiden! NICE!

Kommentarer
Postat av: sarase

usch och fyyyy! jag ryser! ormar ser så äckliga ut!

2009-08-03 @ 19:05:53
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0