Publicerat: 2009-08-08 Klockan: 09:46:22

landet är fantastsikt

en helt vanlig torsdagskväll på landet.....





en helt vanlig fredagsmorgon på väg till jobbet på cykel...






så det är inte fy skam att bege sig upp titigt i ottan när man får njuta av sådana här vyer.

läste detta på en fotbollsblogg som min man besöker frekvent. att igår när klockan nästan var 12.35 kunde man se detta mönster;

12.34.56 den 7/8 -09

så ni som gillar siffror och njuter av när de följer ett visst mönster måste ha njutit lite extra då. jag gör det i efterhand!

nu har lilla e kommit och vi har än så länge haft ett par toppentimmar och jag ser fram mot många fler. idag blir det busfabriken, landet och ro båt! imorgon blir det kolmården!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka härliga och fina bilder! Ja, ibland är det inte dumt att behöva gå upp tidigt.

Kram

2009-08-08 @ 09:52:54
Postat av: Ullis

Tack=). Gu vad fint, det där skulle jag inte tacka nej till. Vilken energikick. Dags o ses snart kanske.=) Kramkram

2009-08-08 @ 15:46:49
URL: http://plastictrash.blogg.se/
Postat av: Sanna

vackra bilder!

2009-08-12 @ 20:12:19
URL: http://makeupmylack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0