Publicerat: 2009-08-03 Klockan: 19:19:03

tack systra mi!



ungarna undersöker en humla som fastnat på gustavs tröja med deras nya luppar de fick av pedagogen moster;)



idag åkte syrran pch jag till sörping och jag skulle få min födelsedagspresent. på vägen var det en väldigt seg broöppning. som ni ser på bilden så var det många irriterade män som knackade på dörren till den stackars tjejen....



vi har avnjutit en god lunch på söderköpingsbrunn, bubbel i spaavdelningen och massage! sedan tog vi en strospromenad in till stan och avnjöt ett STORT lass glass. till och med jag blev illamående, något som inte händer så ofta!

vi hade en toppenmysig eftermiddag och jag är mycket tacksam över min födelsedagspresent. tack hela familjen wahlstedt!!


nu ska vi kika på usaresan medan grabbarna sitter på parken och kollar när assyriska ger ifk däng.

Kommentarer
Postat av: sarase

gott med glass! men inte så mkt så man blir illamående! Att man aldrig lär sig haha ;) Va ska det bli då för något? Jaa jag e fan sugen bakom örat alltså.... =)

2009-08-03 @ 23:45:58
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Sadjad

Rätta sista meningen tack! Puss

2009-08-04 @ 20:59:36
Postat av: Josefine

ja.. okej då.. assyriska var lite förvirrade och råkade passa till ifkspelarna istället för till sina egna ;)

2009-08-04 @ 21:04:10
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Förstår att du hade det trevligt...stackars tjej vid bron...har själv varit i hennes sits...det blev sånt kaos att konsumlastbilen hamnade i diket så bärgarn fick komma dit...men det är mååånga år sen...preskiberat idag:)

2009-08-05 @ 00:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0