Publicerat: 2009-08-11 Klockan: 20:55:26

promenader

vad är era tips på bästa kvalitetstips mellan dig och din kärlek?

bland det enklaste och billigaste alternativet men dock bland det bästa tycker jag att promenader är. min älskade man har börjat förstå födelen med dem också och till och med föreslår dem nu. det fanns inte förr...

med en promenad så går man bara tillsammans och pratar om allt. det finns inget som distraherar eller något annat man måste styra med utan bara vi två. vi ska gå en massa promenader i höst. korta, långa, snabba, långsamma, regniga och soliga. dock inte vindiga. jag hatar att gå i vind!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja njut verkligen av dem nu, för kvällspromenaderna saknar jag verkligen även om vi tar promenader på helgerna.

2009-08-11 @ 21:00:44
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: erika o emma

jaaa! Kvällspromenaderna saknar vi med! Passa på och njut av dom nu Jossad! :-)puss puss

2009-08-12 @ 08:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0