Publicerat: 2009-08-26 Klockan: 20:26:00

me and i

nu har jag precis haft ett gäng tjejer här på me and i party. det är min vän jessica som är säljare! hon var mycket duktig och glad som alltid. alla som vill ha ett sådant party kan klicka på hennes namn och höra av sig till henne!

men nu!!!!!

nu ska jag ta en promenad och se den där filmen som jag har tjatat sönder er om!!

tarantino...pitt...slakta nazis....bra musik...ultracool dialog...snygga foton....snygga klipp....

listan kan göras hur lång som helst och det är knappt att jag tror att det är sant! nu drar jag!

puss och hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår. Var filmen så bra som man tror att den ska vara?

2009-08-27 @ 14:45:42
Postat av: PB

Det var jag som skrev ;)

2009-08-27 @ 14:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0