Publicerat: 2009-08-22 Klockan: 00:59:06

luften gick ur mig....

spänningar

förväntningar

som ett barn på julafton....

... eller som mig själv på julafton..

snart skulle jag få se filmen!

men vad fan hände egentligen???

jo tydligen var det repor i hela rullen. genom HELA filmen. först små sedan stora gröna repor över hela bilden. i 2,5 timme. på MIN film. på årets BÄSTA film. "ni får se filmen om ni vill" ehhhhhhhh............... och sitta och bli irriterad över något som jag längtat så efter?

NEJ TACK!

jaha. det var det. det var den fredagen. återköp på biljetterna och så bestämde vi en ny biodag med sällskapet. på tisdag - om de fått in en repfri rulle vill säga.

vi åkte hem till sällskapet och tittade på pride and glory istället. den var ruskigt bra den med. men det var inte tarantino inte.

Kommentarer
Postat av: Milla

Stackars, stackars jossan, som du har längtat. Tycker verkligen jättesynd om dig men du får se det som att du får längta lite till nu =). Puss puss

2009-08-22 @ 07:56:37
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Johanna

Fan vad trist...förstår du är besviken.. =)

2009-08-22 @ 10:15:01
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vet att det heter förskola.... går fortar med dagis bara haha.... har själv många år inom barnomsorgen, i Tyresö kommun.

2009-08-23 @ 09:18:28
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0