Publicerat: 2009-08-02 Klockan: 00:32:01

kliniskt rent

vad heter det där programmet på tv där de gör rent hem... heter det kanske rent hem? det kändes bekant nu när jag såg det här svart på vitt på bloggen. iaf om alla hem såg ut som vårt just nu så skulle de bli arbetslösa. det var ungefär det budskapet jag ville nå fram med. ja de som städar de där hemmen. det finns fan i mig inte ett dammkorn här hemma nu. nice! och det bästa av allt är att det är rensat, ordning och reda även bakom alla stängda dörrar. skönt!



idag var vi på bio och såg på en sommar med göran. hihi. svensk underhållande humor. igenkännande minspel och riktigt kul. jag hade mina nya jeans på mig som har blivit en stor kärlek direkt!



efter filmen slog vi på stort och roade oss med att åka till shell och tvätta syrrans bil medan hon är på ullevi och rockar loss till u2. det lät inte riktigt rättvist det där men det är iaf så det är!



lilla matilda kom på spontanbesök idag! trevligt! jag fick 2 pussar från henne på hennes initiativ. det är min gullunge det!!

Kommentarer
Postat av: annah

rent hus heter det :) trevligt det såg ut med ormen förresten ;)

2009-08-03 @ 16:26:25
URL: http://glitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0