Publicerat: 2009-08-31 Klockan: 20:28:41

awake

eftersom jag varit så oerhört nytänkande på sistone så ska jag fortsätta på den banan. igår föddes en ny kategori på bloggen och idag ytterligare en. den fanns visserligen innan men nu ska den få ett nytt syfte.

efter varje film vi ser kommer jag slänga upp en bild på filmen. några korta rader och avsluta med mitt betyg på filmen!

awake, 2007. riktigt cool film om en ung man med hjärtproblem och ett komplicerat förhållande med sin mamma, spelad av Lena Olin. filmen tar ett par oväntade turer och gör att man sitter med hjärtat (komiskt med tanke på filmen...) i halsgropen vid fler än ett tillfälle.

betyg 4 av 5.


Kommentarer
Postat av: Sadjad

Jag undrar vad kvällens film får...Puss

2009-09-01 @ 15:49:28
Postat av: sarase

Ahh, den kanske man ska se då :) Kramar

2009-09-01 @ 23:10:27
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej! Är kompis med Erika, så på så sätt så hittade jag in på din sida för ett tag sen:-)Vill ni ha ett filmtips så kan jag verkligen rekomendera filmen "Trade". Hemsk, men såååå bra. Och jag lovar att när filmen är slut, så har man insett vilken verklighet vissa lever i.

"Varje år transporteras en miljon människor över landsgränserna. Mot sin vilja . När blott 13-åriga Adriana kidnappas i Mexico Citys getto är hon bara ännu ett sorgligt öde i en olaglig, men blomstrande internationell sexindustri. Hon ska smugglas över gränsen till USA och säljas mot sin vilja men hennes 17-årige bror är redo att göra allt för att rädda henne. Han påbörjar en farofylld resa mot Rio Grande. Men även om han lyckas tränga in i det förlovade landet står han ensam mot en mäktig undre värld, där de som gör motstånd sällan slipper undan med livet i behåll." Trevlig helg! Mvh Erica

2009-09-11 @ 22:59:49
URL: http://lovelimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0