Publicerat: 2009-08-18 Klockan: 19:11:40

15 år

idag hämtade jag ut 4 härliga biljetter till inglorious basterds som visas på fredag! jag fick för första gången frågan;

är alla som ska se filmen över 15 år! DET mitt herrskap bådar GOTT för denna film! med de orden menas att filmen är i RÅ tarantino anda! nu längtar jag ännu mer!

jag har ju förstått att det var smygpremiär av filmen i söndags och då svarade han med ett leende på läpparna att ja det var det men den här filmen ska ses i salong 3! inte i den salongen som den då visades i. så nu är jag inte butter att jag missade smygisen utan bara sjukt förväntansfull inför fredagen!



såhär såg det ut när jag stekte pannkakor igår. samma värme. men så olika färg. vår spis är ett mysterium!





Kommentarer
Postat av: Milla

Jag kan tänka mig att det är en riktig höjdarfilm ni ska se men jag väntar på den på dvd =)

2009-08-18 @ 20:20:07
URL: http://cmillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0