Publicerat: 2009-04-26 Klockan: 20:53:29

shopping pa dagslistan

en bikini
ett par converse skor
ett par solglasogon
ett diadem med en blomma pa
strumpor
harspannen
ett vitt linne
en  beige vast
ett blondie linne
ett stycke vitt underbart tyg med volanger som ar ett fantastiskt linne
en scarf
en t-shirt
plus 2 andra trojor

det har josefine inhandlat idag!! igar kopte jag en snygg man united keps!

plus att det ar en dag imorn oxa. sa mer kommer jag nog hem med. bara det att utrymmet borjar sina o ryanair har ju sina regler med utrymme sa vi far se. kanske kan jag lyckas pressa ner nagot mer!

det har kan vara den basta resan jag nagonsin gjort! jag ar nog fan mer stadstjej an beachtjej. ja min familj kanske svimmar av dessa rader da de ser mig liggandes som en pacha jamt pa landet. men det har har varit helt underbart! jag ar sa glad att vi kopte till en extra dag i denna underbara stad! hit ska jag fler ganger!!

Kommentarer
Postat av: Pita

Är mrt en stadstjej ?!

Nae nae nae, du har blivit gammal!

Du uppskattar man sånt....

2009-04-28 @ 08:46:49
URL: http://pierretauberman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0