Publicerat: 2009-04-17 Klockan: 23:57:41

nina groznik

på blogg.se är en jävel på att hjälpa till med ärenden och fort går det också. flertalet ggr har det krånglat med inläggsuppdatering och att kunna ge kommentarer. det är bara att skriva ett mail till nina och man får ett hjälpande svar illa kvickt. med lätt info och med vänlig ton. ännu en gång har nina hjälpt mig. så nu kan man igen ge kommentarer på bloggen. det har inte gått på de 2 senaste inläggen. jag kände mig nästan som lisbeth salander när jag pysslade med bloggen nyss..

detta var egentligen en parantes...

idag fyller vi 4 månader som gifta! vi har också haft date. vi har tittat på en utställning i st olai kyrka; via dolorosa samt 3 i arbetets museum; vackrast vinner, smal och no such thing as society. smal var den absolut bästa av dem och det var lite kul också eftersom min kompis ullis har varit projektledare för norrköpingsgruppen! bra jobb ullis!

vi har även strosat omkring, fixat lite ärenden, gjort ett återbesök på statsmuseumet (där vi fotade oss inför bröllopet), ätit, gått inne på stan när den nästan var helt stängd - jag kan lova att det kändes nästintill olagligt ;) och sett på män som hatar kvinnor. jag trodde att jag skulle bli besviken. men så var inte fallet. vilken film.. nu ska sadde börja läsa första boken.

imorgon blir det träning och sedan middag med jyri o madde.
på söndag blir det landet, astimiddag och comedy 2009 på loui de geer.

vilken underbar helg!!


Kommentarer
Postat av: annah

Grattis till 4 månader som äkta makar :)

2009-04-18 @ 08:09:16
URL: http://glitterflickan.blogg.se/
Postat av: PB

Grattis till fyra månader!!! Puss

2009-04-18 @ 10:32:22
Postat av: Ullis

Vad kul att ni gillade den=). Och tack för senast, var kul att se hur ni hade det. Lika fint som innan. Har satt igång med boken också. Den är bra! =). O grattis till fyra månader. Tiden går så fort.Kramar

2009-04-18 @ 15:11:45
URL: http://plastictrash.blogg.se/
Postat av: tobbedahl.

Tur vi har Nina!! =)



Ha en trevlig valborg

2009-04-30 @ 12:52:01
URL: http://tobbedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0