Publicerat: 2009-04-28 Klockan: 12:31:19

några höjdpunkter i bilder



jag förväntansfull inför matchen



det fanns riktigt coola skor...!



japp nu var vi framme!!



sadde med den berömda pete boyle



vi inne på bishop blaize innan matchen



en massa människor var det. vi satt precis bredvid stretford end läktaren.



inne i en affär där man kunde prova en massa hattar o annat skoj!



manchesters katedral



jag vid katedralen



lite efter en dags shopping



titta vem vi mötte på flygplatsen! evra!

det kommer mer bilder sen o det finns även en massa fler på facebook o pixbox. men nu är vi barnvakt åt lilla matilda!

Kommentarer
Postat av: Erika o Emma

Låter som om ni haft en underbar vistelse! Är själv sugen på Manchester oxå :-)

Vem är Evra?????

2009-04-28 @ 16:03:38
Postat av: Josefine

en av spelarna i united!!

2009-04-28 @ 18:39:19
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Mickis

Åh vad härligt ni ser ut att ha haft det. Min sambo blev måttligt avundsjuk på er videoinspelning ovanför ;D Hoppas, eller ja jag förstår att ni har haft en toppenresa. /Mickis

2009-04-29 @ 08:20:30
URL: http://mittyraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0