Publicerat: 2009-04-26 Klockan: 00:18:06

jag ar kar....

... i denna stad. det ar sant. staden ar hur mysig som helst. manniskorna ar fantastiska. de ar sa uppriktigt trevliga och lugna sa det ar inte sant. men det ar just det det ar. sant! anda sedan vi kom till england har vi blivit bemotta av ett lugn och en otrolig empati och vilja till att hjalpa.

de ar roliga oxa. de pratar och visar inte bara vagen utan star kvar och pratar ett tag oxa. idag var det en som tydliten inte holl pa united som skulle forklara vagen och han fragade pa ett skamsamt satt: are you sure you are going there. really sure. now. jaja det gar inte att forklara har men det var iaf valdigt roligt. likasa nar vi fragade en man om han bodde i manchester sa svarar han< yes im living homeless in manchester och sedan visar han oss vagen och forklarar med en sadan inlevelse att jag skulle kunna ha gett honom varje pund jag agde. men han ville inte ha nagra pund han bara var trevlig!

till matchen da. 0-2 i halvtid och anda sa jublade united supportrarna n[got s[ sjukt mycket. forsta nar ca 75000 manniskor bara hejar fram sitt lag. vad matchen slutade.. jaha.. 5-2. sug pa den ekvationen ni!!

jag besokte mest old traffords toaletter da jag kraktes o kraktes. igen. det blev pa precis samma satt som pa brollopsfesten. ont i magen. illamaende. o sedan kraktes jag ca 8 ggr o sedan var det helt okej. orkeslos men helt okej.fran jag borjade ma daligt tills det gick over tog det ca 4,5 h. kortare tid an sist. denna gang hade jag dock bara hunnit dricka en smirnoff. sedan borjade det direkt. borjar tro pa ullis forklaring att jag har blivit intolerant mot alkohol. ehh.. eller vad fan ska jag tro?

jaja jag hann njuta av sista kvarten av matchen o tur var val det att vi hade hunnit bli vanner med 2 norrbaggar som aven satt bredvid oss sa sadde hade sallskap nar jag annu en gang bad till porslingudarna.

imorn ska vi ut till staden igen. den oerhort vackra staden. med bade gammalt och nytt. charmiga hus och coola affarer. jag langtar. nu ska jag sova for att aterfa krafterna. min man har redan slocknat. det var en pars for honom pa matchen:).

goodbye

forresten vi var pa en riktigt haftig pub innan matchen. det var dar mitt illamaende borjade. det var sang, hopp och glada toner hela tiden!! en massa bilder o filmklipp finns att se sedan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va skumt med illamåendet! Du har inte en kompis i magen...;)

jättekul att ni har det bra!

2009-04-26 @ 17:10:21
Postat av: Milla

Det låter som ni har det underbart, förutom ditt lilla taolettbesök. Hoppas att du får njuta av resten av resan och att ni kommer ordentligt hem. Puss och kram

2009-04-26 @ 20:31:03
URL: http://millasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0