Publicerat: 2009-04-01 Klockan: 20:47:34

en massa bilder från bröllopsfesten...



ja det var lite blandad kompott från festen! mer finns på min facebook o jag ska snart lägga upp några foton på pixbox!

idag hade vi divaz och även de tjejerna pratade en massa om festen och tyckte att den var jävligt roligt och det känns skönt, speciellt eftersom jag fick ett skitslut på kvällen!



för övrigt tycker jag att det är fruktansvärt tråkigt med tandläkaren just nu. var hos tandhygienisten idag och fick betala ytterligare 700 kr plus att jag fick boka en ny tid för att jag har pressat sönder 2 tänder. typ 2000 kr till i slutet av april. sammanlagt kommer jag ha kostat på min mun ca 5000 kr på två månader. det låg inte i min budget nu men vad fan gör man?

Kommentarer
Postat av: svansen

Vad tråkigt att du blev magsjuk på eran fest! Det får ju bara inte hända! Men gästerna såg ut att trivas. Och dina stackars tänder också.... Nu kan de bara bli bättre=)

KRAM!

2009-04-02 @ 23:04:24
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0