Publicerat: 2008-10-12 Klockan: 11:55:08

studieresa



ja i år bar det iväg till stockholm för en kurs i stillhet. den var gudomlig som ni kanske bara hör på namnet. ännu ett steg i drömmen om det goda, som är vårt arbetssätt är numera gjort! på kvällen bar det iväg till rum nummer 41 för lite förfest innan bussen skjutsade oss till hamburger börs.



det var kul att samla alla arbetskamrater under en kväll roligheter och inget tänk på jobbet.



eva.. här är bilden som jag utlovade....



på hamburger börs såg vi på REA som inte kunde mäta sig med torsdagens upplevelser men det var helt okej.



karin och jag var förberedda med godis!



på lördagen släppte bussen av oss på stan och då stannade jag och sadjad där. vi mötte soheila och bahareh och umgicks med dem!! bahareh var så fin i håret.



sedan mötte vi upp syster och wallentin. då var det dags att åka till solna och gå till råsunda för att se på sverige-portugal.



här är de. lagkkaptenerna. zlatan och ronaldo. jisses vad kul det var även om vi bra gärna hade fått se några mål också. "hoppa in och döda ronaldo. snälla." så löd ett sms som killen framför mig fick. jag kunde inte låta bli att småle. det är något som sadjad hade kunnat skriva om någon i chelsea eller liknande om han hade en kompis som såg en sådan match.. det lät så vädjande!



nu ska jag städa lite och sedan träna. efter det ska jag möta upp sadjad och då börjar hans date för mig!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad härligt att det var roligt att gå på match, bra att det blev lika också =). Puss puss

2008-10-12 @ 20:39:39
URL: http://www.millasblogg.com
Postat av: jessica

hejsan hoppsan gud vad mysigt ni verkar haft det. kan tyvärr inte klicka bilderna större brukar ju kunna de kramar

2008-10-13 @ 19:17:10
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0