Publicerat: 2008-10-25 Klockan: 11:23:23

brunch

nu sitter jag i en soffa i olso tillsammans med fredrik medan charlotte och stina dukar fram brunchen. charlotte har bakat bröd, gjort amerikanska pannkakor och äggröra.... WAW! så nu ska det bli snaska till.

sen ska vi ta en promenad till stan och kika runt lite. ikväll kan det bli en konsert i form av the streets. sadjads favoriter för övrigt... avis nu mi love??

mi love hade för övrigt skrivit mess till mig vid 5 i natt i tron av att det var dags att gå upp....

puss hej

Kommentarer
Postat av: Sadjad

hmm...somliga har det bra! jag trodde jag skulle upp då men tydligen hade jag fel. Hoppas att ni har trevligt...hälsa dr qiunn(stavning?) och per moberg. Puss

2008-10-25 @ 11:54:51
Postat av: Hanna

Själv äter jag en knäckemacka, utan smör, det är slut....

NJUT!

Kram!

2008-10-25 @ 12:34:56
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Milla

Låter som om helgen börjar riktigt härlig, hoppas att resten av helgen blir mysig. Puss och kram

2008-10-25 @ 12:41:20
URL: http://millasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0