Publicerat: 2008-11-18 Klockan: 19:38:25

sorg i mitt hjärta



jag vet.
det är bara en tv-serie.
men det går inte att komma ifrån...

sorg i mitt hjärta.

pratt är död. han kommer aldrig mer tillbaks till city akuten.

jag grät, jag grät och jag grät igår.

idag gråter jag inte. men jag funderar på hur city akuten ska bli nu. utan pratt.

som med alla andra som kommit och gått i den serien. de dör på sådana drastiska sätt i serien. det är inte bara någon som flyttar eller så utan det sker med dunder och brak. denna gång var det pratts tur. stackars pratt...

Kommentarer
Postat av: Kicki (Stinas kompis)

Ha- jag gjorde precis samma sak! Tårarna rann och jag tänkte för mig själv att jag måste vara helt crazy som sitter och tjuter över en fiktiv person i en jäkla tv-serie men det är bara att kapitulera.Dr Pratt är min idol och det är jäklig synd att han inte finns kvar.

2008-11-19 @ 00:27:36
Postat av: Caroline

Men hur dog han då? Jag har också sett en dramatisk död i Cityakuten. En liten flintskallig läkare blev mosad av en helikopter... hehe

2008-11-19 @ 08:35:10
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Postat av: Hanna

CITYAKUTEN?! Går den skiten fortfarande.....



Jag beklagar verkligen sorgen gumman:) Puss

2008-11-19 @ 11:21:54
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag grät med... men jag parallellkollade även CSI på 5:an där Snyggingen Warrick dog... jag grät dubbla tårar för Pratt och för Warrick...!!! och detta gjordes när jag borde suttit med näsan i böckerna!!!

2008-11-19 @ 17:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0