Publicerat: 2008-11-05 Klockan: 18:58:27

mustasch

kommer hem från träningen och där står sambon förväntansfull innanför dörren med ett fånigt (ja det var verkligen fånigt) leende. efter en sekund frågar han.. ser du inte?

jag tittar lite närmre fram och ser att han rakat bort allt förrutom just mustaschen. nu är det inte så att min sambo brukar raka sig så sällan utan ca 2 ggr i veckan. denna frekvens av rakning gör att hans mustasch inte har hunnit bli så tät (tacka någon för det!). så där står han ivrig och vill att jag ska märka av hans mustasch... eller hans orakade parti. välj själva.. *hihi*

nu tjurade han ihop för att jag inte ville hoppa in i duschen med honom. han kommer nog le på smilbanden när han läser bloggen iaf. eller så är det just det han inte kommer göra.



aningens tjockare mustasch än sambons...

Kommentarer
Postat av: Azariborat

Jag ska spara ännu längre. PUSS

2008-11-05 @ 19:20:33
Postat av: Angeliqa

hahaha de äär ju fan lite lika



puss

2008-11-06 @ 02:37:02
URL: http://angeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0