Publicerat: 2008-11-09 Klockan: 18:14:39

dop

idag har vi varit på emmas dop!



här framme stod de så fint!!



efter dopet fick vi god mat som erika hade gjort själv.. vi trodde att hon hade beställt.. det var nämligen ca 85 pers...



tack erika, tomas o emma för ett fint dop och en mysig mingelstund!

nu har jag städat och handlat. burit upp kartonger från källaren. greppat ett par med händerna och sedan en i munnen.. så har jag sprungit upp och ner 3 ggr. som tur var mötte jag ingen granne...

snart kommer sadjad hem till tända ljus, filmen är riggad och maten står på bordet! idag ska han bli bortskämd min älskling!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad mysigt det lät och det var inte dåligt att hon har lyckats fixa med allt det =). Har det börjats packa idag eller, vi har packat 9 kartonger hittills och mer ska det bli =). Ses imorgon. Puss puss

2008-11-09 @ 18:31:18
URL: http://millasblogg.com
Postat av: erika

tusne tack själv hjärtat. och tack sååå jättemycket för de fina presenterna. Ni är så gulliga!!!

Du får jättegärna maila över bilder från dopet. Tog ju knappt några själv....



vi ses på tisdag igen. jippi!!!!



puss o kram

hälsa saddemannen o tacka

2008-11-09 @ 21:30:43
URL: http://erika81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0