Publicerat: 2008-11-02 Klockan: 21:38:26

aldrig mer fest ;)

jag vet inte hur många gånger jag har yppat de orden. jag ska aldrig mer ha fest. jag ska aldrig mer dricka. jag ska aldrig mer bli bakfull. nu säger jag dem igen....

det är kul när det pågår men det är fan inte kul sen. ibland känns det som om efterarbetet kostar mer än vad festen smakar. när vi kom hem från palace började vi diska, dammsuga, torka golv och hör och häpna torka väggar. okej so long so good. när vi vaknar så är det fortfarande kletigt på golvet men hyfsat okej. det fanns/finns fortfarande gult stänk på väggarna lite här och var. ja... fråga inte ens. jag kan säga som så att det var lite fruktkrig igår. så vi städade lite i morse också.

nu när vi har kommit hem från pierre så har vi städat en tredje gång. allt är inte borta och gardiner och lampor behöver också saneras. herregud. som sagt jag ska aldrig mer ha fest. får se hur länge jag håller det den här gången.

här var festen....



ja det var en massa bilder och då är det nog bara en fjärdedel av de foton som togs om ens det.

idag har vi sett x-mentriologin hemma hos pierre. pizza från pappa grappa och snask. innan jag fick det intaget var jag inte riktigt människa.



efter de tre filmerna gick vi till kyrkogården och hälsade på anders, farfar och michele. ställde en ängel vid minneslunden med en hälsning till michele.




Kommentarer
Postat av: Milla

Ja det såg ut att vara en fest som hette duga =). Vad fint med alla ljusen, det är väldigt vackert på kyrkogården speciellt runt alla helgon. Ses snart. Puss puss

2008-11-03 @ 07:15:13
URL: http://www.millasblogg.com
Postat av: Hanna

Snacka om ferre=) Jaaa, är det så varje gång ni partajar så skulle jag nog också vilja flytta festen från mitt hem hahaha!



Vad fint med alla ljus! Kram kram!

2008-11-03 @ 08:04:24
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Tack själv, jättetrevligt så länge det varade! Som sagt kul att ses på riktigt ;) Hoppas det löser sig med väggarna.



Kram kram

2008-11-03 @ 12:36:07
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Karin

Hur ska ni våga ha inflyttningsfest? :)

2008-11-03 @ 15:27:20
Postat av: Josefine

ja du karin det kommer vi nog inte våga... inte med frukt i närheten iaf;)

2008-11-03 @ 16:38:48
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: jessica

ojsan då verkar gått riktigt livat till på festen =9 verkar so ni haft de skoj i alla fall. mysigt med tända ljus på graven men sorgligt medkramar

2008-11-04 @ 19:22:27
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0