Publicerat: 2008-11-25 Klockan: 16:45:32

5.20

ja ungefär vid den tiden så började jag GÅ till jobbet. visst låter det tokigt, nästan helt galet. men det var riktigt skönt. jag kom fram ca 5.55. lagom till min starttid kl 6. nej så ambitiös är jag inte inför denna stegtävling jag är med i. faktum var som så att jag lämnade in min cykel igår och skulle hämta ut den efter jobbet. därav den hurtiga promenaden.

nu har jag varit hos sjukgymnasten. han konstaterade att jag är sned och krokig i ryggen och att mina REVBEN är de som har det svårt. de får det svårt att fästa mog ryggraden och tog visst någon krokig omväg. han tyckte att det var bra att jag tränade. jag lyssnar hellre på honom. vi får se om han får ordning på mig. han garanterade ingenting. känns sådär kul. hade hoppats på underverk nu.

jag vill flytta nu. det är bara kartonger här hemma....

Kommentarer
Postat av: sadjad

Jag skabli din privata kiropraktor...puss

2008-11-26 @ 12:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0