Publicerat: 2008-11-06 Klockan: 17:13:51

1 månad kvar

ja nu är det bara en månad kvar tills vi ska flytta! yihaa! den 6/12 kl 9.30 går flyttlasset från smedjegatan till urbergsgatan. det ska bli så skönt! pratade med våra nya fastighetsskötare idag som var hur trevliga och tillmötesgående som helst. jag tror att det kommer bli toppen!

jag var även på rehab öst idag. för ryggen. till och börja med så var det en rejäl muskelsträckning och en hel sträng med massa knutor på. sedan så är jag överrörlig i svanken. stel i bröstryggen och är sned i ryggen. eftersom mamma har skolios så suckar jag lite. hon propagerade för en massa förebyggande träning och helst förbud för box och combat då det är för hastiga rörelser för mig. men jag har tränat det i så många år och ej haft ont tidigare. jag tror det beror på att stetchen är så kort på world class. får tänja lite innan och efter träningen. kan ju inte ta bort det roliga. men kanske bara ett pass i veckan av combat.

i helgen ska vi vara stödfamilj! saknat e så det ska bli riktigt roligt och mysigt!

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Nytt steg my love. Ska bli härligt! Puss

2008-11-06 @ 17:43:22
Postat av: Johanna

absolut låna den du, hur mycket du vill =)

2008-11-06 @ 21:05:33
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0