Publicerat: 2008-05-11 Klockan: 16:23:27

nu gäller det

nu sitter jag med datorn framför tv´n och följer wigan-man united. jag har en nervös sambo bredvid mig som sitter och småsvär lite och han har precis knäckt sin första becheleche (öl). vi avslutade vårt stödfamiljuppdrag runt 13. sen har vi legat i parken ett tag och läst. men för en timme sen gick vi hemåt och nu är det dags för den avgörande matchen. ska united vinna ligan eller blir det chelsea. jag hoppas verkligen på united. för husefridens skull. 

anledningen till att jag har datorn framför tv´n är för att vi även följer ljungskile-ifk norrköping. ifk gjorde precis mål så vem vet lagets första vinst kanske kommer idag. inte för att jag bryr mig ett jota om ifk men sambon gör ju det ;)



vi var på badhuset och mcdonalds med pojken idag. det var lyckat! sammanfattningsvis så har helgen varit super. 

må - jobb. träffa malin o gå en promenad.
ti - jobb. träna.
on - jobb. halvars med milla. träna.
to  - jobb. träna.
fr - jobb. mys.
lö - träna. fest hos pierre.
sö - bakis. desperet kväll.

om det blir ligaseger är chansen stor att det blir en drink på fräcka efter matchen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0