Publicerat: 2008-05-01 Klockan: 15:44:11

häxbål

igår när vi stod och beundrade den fina brasan i folkparken så kunde jag inte undgå att tänka på när de brände "häxor" på bål. herregud. ungefär 45 sekunder efter att de tänt på brasan igår kom det en våg av hetta mot oss. då stod vi ca 20 meter bort kanske. ajaja säger jag bara.

förutom den parantesen så hade vi en utmärkt valborg. vi hade bjudit hem familjen wahlstedt på mat. vi fick en present som är en tavelram med tavelkrita som man kan skriva runt på griffelramen. *så jag!* så vi åt, pratade, planerade, lekte och åt. walle lagade sadjads jacka på 5 sekunder. vi hade ägnat ca 60 min åt dragkedjan och en sax..... hmm... såhär stolt var han efter det!



på väg till folkparken såg vi en modern skapelse av cykelparkering. sedan träffade vi mamma, pappa, moster, mosters man, mackan o pierre i folkparken och såg på elden och fyrverkerierna tillsammans. efter ett tag fick vi fly elden då det kom glöd som anföll oss. bilden på bilen har såklart walle tagit. deras nya bil!



efter en timme i parken gick vi hem och fortsatte att umgås. sällskapet bar ut sina sovande barn strax efter midnatt. så jag vill passa på att tacka för en trevlig valborg!



nu har vi varit på maxi med milla o osse och inhandlat mat till morgondagen då vi ska ta in i en stuga i sörping. det blir vi 4 plus alex, josefine, johanna och john i en 8-mannastuga. grillbuffé och 2 kg godis... (plus ca 6 chipspåsar..)

snart ska vi gå hem till mamma och pappa och äta mat sedan blir det bio med the gang, ironman. det är pierre som varit duktig och styrt upp det.

slutligen en nostalgi bild på mig. det kommer fler någon gång i framtiden....

41390-3026

Kommentarer
Postat av: Milla

Vi tackar ödmjukast för ikväll och ser glatt fram emot morgondagen. Puss puss

2008-05-01 @ 23:43:02
URL: http://millasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0