Publicerat: 2008-05-21 Klockan: 13:46:36

fortfarande inte släppt likheten...



vem är vem liksom...??



jag gick förbi ett gäng på 4 yngre tjejer idag, jaja inte så unga, gymnasieåldern. de såg söta ut. tills jag hörde deras samtalsämne..

"ja när man blir ca 20-25 år då blir man jättetjock..."

eh.................. ERROR..................

oh fan! men om exakt en månad blir jag 28. alltså ligger jag mellan 25-30. vad blir man då? lider man av fetma då. hmm...

nej då. jag förstår deras resonemang. hur många gånger har man inte hört eller läst att efter 20 så släpper kroppen lös och efter 25 är det kört OM man ej tänker på maten och tränar! men det lät så komiskt när jag hörde dem.

nu ska jag gå o möta maria!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Han är verkligen otäckt lik! Jädrans småbrudar! De skulle bara veta att man bara blir snyggare och snyggare med åren!

2008-05-22 @ 08:22:49
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: alex

haha, det hade ju varit lite elakt om det varit så. fast det är nog bara oss killar det gäller ;)
Nehdå, men lite rätt hade de ju, kroppens ämnesomsättning minskar ju med åldern ;)
Fast är man elit så är man :)

2008-05-22 @ 08:27:59
URL: http://lovehatereligion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0