Publicerat: 2008-03-01 Klockan: 11:30:21

utmanad

Jag har blivit utmanad av Johanna Roos
Tänkte anta den utmaningen!

 
Regler:
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg där den svarar på frågorna. I slutet av inlägget utmanar bloggaren nya personer.
 
Vad gjorde du för tio år sedan? 
Jag var 17, skulle fylla 18 snart. Började tycka om att gå i skolan och att få bra betyg. Från att ha varit skoltrött i ett par år. Var tillsammans med Fredrik sen ett par år tillbaks. Umgicks med vänner och Fredrik. Festade och såg på film.
 
Vad gjorde du för ett år sedan? 
Var nykär (som jag är nu med...!) och jobbade på samma jobb som nu. Började återigen trivas fint med livet och mig själv. Våndades ibland över allt som hänt.
 
Fem snask du gillar? 
* Smågodis
* Glass
* Chips
* Ostbågar
* Dippa grönsaker
 
Fem sånger du kan hela texten utantill:

* Die Mauer - Ebba Grön
* Unforgiven - Metallica
* Ingen kan älska som vi - ?
* Doll parts - Hole
* My name is - Eminem


Vad skulle du göra om du var miljonär?
Ja det beror ju precis på hur många miljoner jag hade i mina ägor. En? Köpa en lägenhet och betala av skulder. Flera? Samma som vid en plus en stor fest för mina nära och resor. Invenstera resten!

 
Tre dåliga vanor:
* Knak knak... mina fingrar knäcker titt som tätt
* Lepsylberoende
* Vill få saker gjorda på mitt sätt och vid den tidpunkt jag kalkylerat att de ska bli gjorda på. Inte en sekund senare, då gör jag det själv istället.
 
Fem saker du gillar att göra?
* Ha kvalitetstid med Sadjad
* Åka på semester
* Vara bland vänner och familj
* Se på film
* Planera en underbar framtid

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
* Pösig klänning (som är halvmode just nu - jag skulle se helt vrickad ut)
* Mormorstrosor
* Kläder som är alldeles för noppriga
* Kläder med för skrikiga färger och för många kombinationer
* Kjolar som har den där längden som gör att de ser en storlek för stora ut

Fyra favoritsaker: 
*Digitalkameran
*Min mobil
* Min dator
*USB-minnet


3 personer jag utmanar:

* Sadjad - nu är det väl för fan tid att uppdatera din blogg ;)
* Fade
* Erika


Kommentarer
Postat av: Milla

Ska nog utmana dig att sjunga hela My name is =). Puss på dig gullunge

2008-03-01 @ 14:05:11
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: erika

oj vilken utmaing. ska ta tag i den imorogn :)
puss på re

2008-03-01 @ 17:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0