Publicerat: 2008-03-12 Klockan: 11:07:37

frågor som vill ha svar...

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mig?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!
7. Beskriv mig med ett ord ^^
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Vad påminner dig om mig?
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
11. Hur bra känner du mig?
12. När sågs vi senast?
13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig

Ja kopiera dessa frågor o skriv dit dem i mitt kommentarfält. Besvara dem!






en sjuk golvad jossan o en frisk sportig sadjad..

imorgon ska jag också vara helt frisk! så det så!

Kommentarer
Postat av: sadjad

1. Vem är du? Din själsfrände,sambo och fästman
2. Är vi kompisar? Bästa
3. Hur och när träffades vi? På ektorpsskolan för många år sen.
4. Tycker du om mig? Jag älskar dig
5. Skulle du kunna pussa mig? haha mer än gärna
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de! Mupp, du är en liten mupp ibland
7. Beskriv mig med ett ord ^^kärleksfull
8. Vad var ditt första intryck av mig? blyg ja faktiskt
9. Vad påminner dig om mig? lipsyl, godis, vassa naglar
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara? KÄRLEK.
11. Hur bra känner du mig? Väldigt bra, men man kan alltid hitta nya sidor.
12. När sågs vi senast?imorse eller sågs och sågs, jag såg en sovande jossan
13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig haha kanske det kanske

2008-03-12 @ 12:55:39
Postat av: erika

1. Vem är du? Jag är ju jaaag juh :-)
2. Är vi kompisar? Ja!!! Vilket jag är så glad för
3. Hur och när träffades vi? Vi träffades för lääääängesen. Säkert 20-25 år sen på dagis. Jag fick spela på ditt vita piano hemma på Morängatan och var så glad. Sen träffades vi på nytt igen (efter du lekt tuff hihi) och fann varandra igen
4. Tycker du om mig? JA! Me love you
5. Skulle du kunna pussa mig? Såklart
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de! Jossan.. eller för att vara lite orginel så brukar jag ju kalla dig Jossan-tossan
7. Beskriv mig med ett ord: Glad
8. Vad var ditt första intryck av mig? Snäll
9. Vad påminner dig om mig? Kalendrar. haha
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara? Miljoner kronor att göra vad du vill med enl tidigare blogg
11. Hur bra känner du mig? Skulle vilja säga rätt så bra men man kan alltid lära känna nya sidor som din fästman så klokt skrev
12. När sågs vi senast? Hemma hos carro i mitten av februari
13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig: JAAA

Välkommen till mig. hehe

2008-03-12 @ 15:37:08
URL: http://erika81.blogg.se
Postat av: Milla

1. Vem är du? Lillmilla
2. Är vi kompisar? Om jag får välja så JAAAA!!!
3. Hur och när träffades vi? På kolmårdens djurpark och titta nu Jossan i April 2001
4. Tycker du om mig? Ja skulle göra nästan allt för dig gumman. JA!
5. Skulle du kunna pussa mig? Tycker att jag har gjort det nästan för många gånger =)
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de! Gullunge, för att du är så himla gullig helt enkelt.
7. Beskriv mig med ett ord ^^ Sprallig
8. Vad var ditt första intryck av mig? En härlig tjej tror jag eftersom jag nu räknar dig som min bästa vän efter så många år.
9. Vad påminner dig om mig? En kamera
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara? All lycka i livet.
11. Hur bra känner du mig? Väldigt bra skulle jag säga.
12. När sågs vi senast? Eftersom du har varit sjuk så var det i fredags jag träffade dig sist.
13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig. Det skulle jag vilja göra.

Puss på dig gullunge och vad kul att vara med i tidningen med den fina bilden.

2008-03-12 @ 16:44:50
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: whatever

1. Vem är du? - Skit i det du.
2. Är vi kompisar? - Nej.
3. Hur och när träffades vi? - har vi träffats?
4. Tycker du om mig? - Nej.
5. Skulle du kunna pussa mig? - Nej.
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de! - fröken-ingen-självdistans. You figure it out!
7. Beskriv mig med ett ord ^^ - Dum.
8. Vad var ditt första intryck av mig? - Usch.
9. Vad påminner dig om mig? - Helge Fossmo
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara? - Självinsikt!
11. Hur bra känner du mig? - inte alls.
12. När sågs vi senast? - Har vi setts?
13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig. - blogg?

2008-03-14 @ 12:14:25
Postat av: Josefine

u go whatever.. det är tack vare sådana som dig som man tycker att det är värt det. haha! /josefine utan någon som helst självdistans

2008-03-14 @ 15:44:19
Postat av: Danne

Alltså nu blir jag nästan förbannad. Hur kan någon som whatever komma och skriva ett sådant inlägg? Varför gör X det? Troligtvis är X avundsjuk eller på ngt annat sätt lite faschinerad av Josephine. Vad det än är så störde jag mig. Jag surfade in 10 minuter efter arbetstid för att läsa lite på en av mina favoritbloggar och möts av detta.

Om du ska skriva kritik så stå för det och skriv det på ett moget sätt. En sista sak innan jag kan gå hem från jobbet i lugn och ro. Självinsikt. Ja tydligen har du inte läst Josephines blogg för det är något hon verkligen har. Så hon bjuder på sig själv och med sådan insikt hon skriver. Nej nu ska jag hem till min sambo Malin och ha en skön helg.

Josephine ha det du med. Skönt att se att du inte tar åt dig avsevärt. // Trogen läsare Danne

2008-03-14 @ 16:12:43
Postat av: Caroline

1. Vem är du? Din vän
2. Är vi kompisar? ja det tycker jag! :0)
3. Hur och när träffades vi? I gymnasiet när vi började i samma klass.
4. Tycker du om mig? jag älskar dig
5. Skulle du kunna pussa mig? haha ja
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de! Loppan i sånt fall, för det blir det när man ska skriva jossan i ett sms.
7. Beskriv mig med ett ord: Planerande...hihi...godhjärtad då
8. Vad var ditt första intryck av mig? "Vilken tuff tjej!"
9. Vad påminner dig om mig? En kalender
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara? massa pengar!
11. Hur bra känner du mig? Mycket väl
12. När sågs vi senast? Alldeles för länge sen...
13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig?: Nej..tror inte det

2008-03-14 @ 18:01:52
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Milla

Ja vissa personer (whatever) har ju inte tillräckligt med ett eget liv utan tycker det är roligt att trycka ner andra för att man själv mår dåligt. Älskar dig stumpan. Puss

2008-03-15 @ 09:03:37
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0