Publicerat: 2008-06-28 Klockan: 12:06:33

Naturliga tjejen....?

Naturliga tjejen!

Du har....

(x ) En plattång
(x) En locktång
(x) Designparfym
(x) Mascara över 100 kr
(x) Fondation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(x) Bodylotion
( ) Parfym över 300 kr

TOTALT: 9

Du ...
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder fondation varje dag
( ) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Avänder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
( ) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
(x) Tränar på Gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

TOTALT:  1

du har...
( ) Tonat håret
(x) Färgat håret
( ) Hårförlängning
(x) Piercat dig
(x) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

TOTALT: 4

0-10 yeey ! Naturligtvis naturliga tjejen !
10-15 konstgjord behandlad blomma
15 - 20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20-25 Fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast
 
Ja konstgjord behandlad blomma thats me. och gud så jag älskar det. mest av allt mina piercings och tatueringar!! så jag är gärna konstgjord:) däremot gör jag inte så mycket av det där dagliga skönvårdsbestyret. det är nog därför jag ser ut som jag gör ibland. från dag till dag vill säga!



fick ett mess som löd något liknande;

tja tjejer! som ni vet utbildar jag mig ju till massör och jag skulle behöva massera 10 personer innan den 2/7. skulle jag kunna få massera dig?

ehh........ jossan var mer än snabb på att svara oh ja! fy fan vad skönt. vad, när och hur vill du ha mig?!

tack stina!! vi ses på onsdag efter 13 och det ska bli så sjukt skönt!!

snart ska vi skjutsa milla o osse till skavsta. sedan får vi ha deras bil i en vecka medan de är i frankrike. sedan ska vi ut till landet o fira mig igen! denna gången är det syrran, wallentin, memil, gustá o soheila som ska fira mig!!

puss o hej 

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilket fint halsband. Vad har du köpt det?

2008-06-28 @ 14:45:51
Postat av: Johanna

Snygg din nya tatuering är..i fall jag inte sagt det innan =)

2008-06-29 @ 19:32:22
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Josefine

hej lena!!



sadjad beställde smycket på följande adress;



http://www.namnsmycken.se/



lycka till!!

2008-06-30 @ 13:20:35
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Polina

snygg tattuering!

2008-07-02 @ 13:13:18
URL: http://pollelina.blogg.se/
Postat av: Polina

snygg tattuering!

2008-07-02 @ 13:13:21
URL: http://pollelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0