Publicerat: 2008-06-17 Klockan: 06:48:01

1 år och 6 månader



Sadjad.....

Du är min glädje. Du är min trygghet. Du är den som stärker mig när jag känner mig svag. Du har alltid tid för mig och du är alltid villig att lyssna även om vi inte alltid delar varandras åsikter ändå ut. Du är min själsfrände, min bästa vän och min älskare.

Du uppfyller mig med en sådan värme som jag alltid känner inom mig även om du inte är i min närhet.

Du har en förmåga att kunna lätta upp mig när jag tynger ner mig med "oväsentliga" saker. Du hjälper mig att bena upp. Du har en fallenhet för att vara i ett förhållande trots att jag är ditt första seriösa förhållande. Du har en självinsikt som nog många avundas dig för. Du har en genuin självsäkerhet. Det var den jag föll för! Du är säker på dig själv och du vågar stå för vad du tycker.

Du är den man jag vill dela resten av mitt liv med. Du är den man jag vill ska bli pappa till mina barn en vacker dag. Du är den bästa "stödpappan" i världen. Jag älskar dig något så otroligt mycket och jag älskar att se dig in action med vårt "stödbarn".

Idag firar vi 1 år och 6 månader. Jag har inte en penning kvar efter att jag ska inhandla midsommarfestkalaset så därför tillägnar jag dagens blogg till dig. Det är min gåva! Likaså är min livslånga kärlek till dig en gåva som ska räcka livet ut! Jag respekterar dig och skulle aldrig genera dig inför en människa. Det är en av delen jag älskar med vårt förhållande. Den respekten vi har för varandra.

Tack Sadjad för de här 18 månaderna jag har fått tillbringa tillsammans med dig...........

Puss din Josefine



hoppas jag gör dig lika lycklig som du gör mig...........



Kommentarer
Postat av: Milla

Ååååååååhhhhhhh, ni är väl för söta =). Puss på er mina gullungar

2008-06-17 @ 07:08:47
URL: http://millasblogg.com
Postat av: Sadjad

JAAAAA DET GÖR DUUUUUUUUUUUUU...jag får inte fram mer!!!. ÄLSKAR DIG PUSS

2008-06-17 @ 12:53:05
Postat av: annah

åh va sweet!

2008-06-18 @ 14:01:32
URL: http://glitterflickan.blogg.se/
Postat av: sara

Grattis!!Jätte fina kort..dt sista va hur mysigt som helst;) Ha en underbar midsommar!Kramiz

2008-06-19 @ 18:42:38
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0