Publicerat: 2008-07-18 Klockan: 23:25:44

lediga dagar



semester är på modet. de flesta verkar ha det. sålika även jag och sambon. vad gör vi då? jo vi åker till trosa (där alla var jävligt otrevliga-de brukar vara trevliga), vi åker till nyköping, vi äter gott, vi har dater, vi besöker folk, vi snusar på bebisar, vi spelar kort, vi ser trollsländor som fastnat i nät, vi gratulerar vänner, vi går promenader (jaja jag iaf), vi tränar (jaja jag iaf), vi har koschtimatcher, vi dricker alkohol, vi läser böcker... bland annat. detta måste vara en av mina längsta meningar i blogghistorian.



här snosas bebis. lilla emma var här 6 dagar!




här är det date. f.u.c.k. vem har uppfunnit detta sällskapsspel. den människan kan inte velat vara vänner med sina tävlimgsmedlemmar. jag gjorde succé de första 9 hålen. det var ju synd att det var 9 till bara.......



min otroligt snygga datorväska.



en stackars trollslända



idag såg vi på mamma mia. den var mysig. imorn ska vi fira milla o osse o sen blir det nog fest med tomas. jaja han tjatar ju så ;) eller hur tomas!

sara---> jag ska göra utmaningen. imorn kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0