Publicerat: 2008-07-31 Klockan: 16:09:35

jag äger en snygg micro



igår åkte älsklingen och jag till linköping. där åt vi på kebabpalatset. tydligen ett hak som sadjad älskar. jag inhandlade en tatueringstidning som mer liknar en bibel. 195:- med hur mycket saker som helst. där har jag funnit det jag vill ha. bild kommer vid ett senare tillfälle. eller när det är klart. den som lever får se. vi köpte lite roliga fylla-i böcker o sånt. nu ska vi lära känna varandra på ett helt nytt plan. får se om tredje världskriget bryter ut eller om vi redan känner varandra så pass väl. 400 frågor håller på att fyllas i och sedan ska vi ha högläsning för varandra ur varandras böcker.. ihh... sen besökte vi tornby och pierre. numera är jag ägare åt en assnygg micro och en extern hårddisk till förmånligt pris! tack! 
 


idag har vi varit förbi åsa o kikat. hon har fått det så jävla fint i sitt hus. otroligt!! nu ligger vi o softar, läser, spelar kort o njuter. sommarvikten stannar på 1,5 kg plus. det är godkänt med tanke på att jag fullkomligt vräkt i mig onyttigheter. på måndag är det vanligt liv som gäller igen. jag kommer få abstinens... men cola zero kommer jag få fortsätta med ett tag till...

Kommentarer
Postat av: Pita

Den där "bibeln" ska jag låna!!!!!

Uj uj uj....i need it...NOW!!

2008-07-31 @ 17:13:10
URL: http://pierretauberman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0