Publicerat: 2008-07-15 Klockan: 15:49:39

mobilt bredband

herregud. jisses. what thá fuck. jag har mobilt bredband. vem kunde gissa det? inte jag iaf. men pierre berättade för mig att så var fallet. och nu sitter jag här på landet o surfar. det är helt surrealistiskt. varför är det surrealistiskt?

under min uppväxt har jag tillbringat varje sommar på landet. landet är ca 10 min bilfärd från stan men ändå har det varit isolerat från omvärlden. när man var på landet så var man där i ca 8 veckor på raken. i stort sett. nu sitter jag här och har kontakt med omvärlden. väldigt suspekt. men lite härligt. eller inte. har inte bestämt mig ännu hur jag känner för detta faktum.

igår hade vi middag för mamma och pappa. vi gav dem det när de hade 40-årig bröllopsdag. det blev italiensk förätt, drink, god mat och gino. men innan middagen njöt vi av en underbar dag i solen. sadjad snickrade ihop ett fotbollsmål lite snabbt.





om ni inte förstod det så snickrade sadjad inte ihop ett fotbollsmål lite snabbt. men han snickrade i en planka. resten skötte pappa och wallentin. och om ni inte ser vad det står på ungarnas armband så står det manchester united.

Kommentarer
Postat av: Milla

Det gäller som sagt att börja i tid om man ska få dem att heja på rätt lag =). Vad härligt att få lite mer uppdatering även på sommaren, speciellt med så härliga bilder. Puss och hej

2008-07-15 @ 17:03:05
URL: http://www.millasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0