Publicerat: 2008-07-06 Klockan: 21:01:05

desperet housewifes



jag är nyss hemkommen från de 2 sista avsnitten som släppts i usa. waw. jag älskar serien. jag älskar karaktärerna. jag älskar att se dessa människors påhittade liv. kan det vara så att mitt liv känns så lätt? haha. nej då men hur kan det bli så komplicerat ibland? ojojoj. vänta säger jag bara!

idag började vår semester på riktigt. vi har ju haft e (vårt "stödbarn") hos oss under helgen. det har varit en toppenhelg tillsammans med honom o sadjad. idag var vi och hälsade på jecka, danne o lilltjejen. nu kan jag äntligen säga grattis här! jag såg att jecka nu skrivit om graviditeten på hennes blogg. härligt! jag har en bild upplagd från 5/6 då jag o jecka kramar om varandra. det var dagen då jag fick reda på att de 3 skulle bli 4.

nu ska vi snart åka ut till landet. kanske se en film o mysa i soffan... sounds nice... jag längtar till vår utlandsresa... karin o jag fick se en massa bilder från millas frankrikeresa idag. oh.. mamma o pappa åkte till barcelona idag. oh..



veckan som följer bjuder på bland annat middag hos milla o osse, ifk match på cromwell, träning, morgonpromenader, helkroppsmassage på face, stockholmsresa med milla o osse o sedan en visit hos soheila.

härligt!

bye bye

Kommentarer
Postat av: jessica

hejsan hoppsan tusen tackar själv min älskade pulla

vilken bra bild på evelina, nu drar vi till gotland messar varandra puss

2008-07-07 @ 06:27:10
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: Sadjad

Pulla??? Puss

2008-07-07 @ 14:54:10
Postat av: hanna

"desperet housewifes" Desperate Housewives stavas det ju

2008-07-08 @ 18:50:41
Postat av: Josefine

hanna---> inte i vår klubb men tack för den självklara upplysningen! ha en skön kväll!

2008-07-09 @ 18:01:33
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0