Publicerat: 2008-07-19 Klockan: 19:59:18

10 saker du inte visste om mig...

Jag är utmanad av Sara... here it comes!

10 saker du inte visste om mig!

10 saker om mig som jag tror er icke kunna veta! 

1. Jag tycker inte om djur. Råttor, hamstrar och ormar är okej. Resten har jag inte mycket till övers till. Men djur tycker ofta om mig.


2. När jag var yngre hamnade jag på sjukhuset minst 1 gång per termin. Jag var så klantig. Antingen så körde jag handen genom en fönsterruta, stukade foten, slog upp haken etc etc.....

3. Min första utlandsresa gjorde jag när jag var 12 år. Sen dess har jag varit iväg många många gånger.


4. Jag är fullkomligt oduglig på geografi. Jag är genomkass. Både Sverige och övriga världen.   


5. Jag har alltid varit en medlare. Människor har dragits till mig och jag har fått lösa deras problem. Oftast med bra resultat!


6. Jag är medlem i riksföreningen Autism. 
 

7. Jag kan lätt få tvångstankar. Nuddade jag vänster tå med en viss tyngd mot golvet så vill jag ha samma känsla på högra tån. Jag tycker om jämnvikt när det gäller min kropp. Slår jag i höger armbåge vill jag att det ska kännas på samma sätt på vänstra...

8. Jag är jävligt duktigt på att spara pengar om jag vill. Mmm förvånade va?!


9. Jag vill ha ordning och redo. Jag klarar av impulsiva aktiviteter trots att jag föredrar struktur, planering, framförhållning...

10. Jag kan vara en jävel på att dricka ;)


Det här visste ni inte va? ;P okej då 10:an visste nog de flesta men annars tror jag det var lite smått och gott som var nytt...

Alla ni som vill antar utmaningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0