Publicerat: 2008-02-17 Klockan: 12:02:47

en riktig mysvecka blev det

ja veckan som snart passerat blev en riktig mysvecka. eller kanske svullvecka. jaja för mig ligger de 2 orden ganska synonymt med varandra. nej då riktigt så illa är det inte men det är fan inte långt ifrån. josefine tycker om godis helt enkelt. nästan så pass mycket att det blir lite mysigt. o denna vecka har bestått av mycket socker i form av godis, glass och kakor. sadjads födelsedag, alla hjärtans dag och så den sedvanliga helgen.

nej men för att bortse från sockerintaget (som faktiskt gjorde att jag fick ont i huvudet i torsdags) så har jag älskat denna vecka då jag umgåtts mycket och nära med mi love.



bilder från pappa grappa i torsdags. vi hamnade bredvid ett par som var alltifrån kära. det var nästan lite spänd stämning mellan dem och hon pratade och pratade och han satt mest och sa ah, mm... sen skulle hon försöka övertala honom att få lov att köpa lösviktsgodis. vet ni vad karln sa, vi kan poppa popcorn. herregud tänkte jag när jag led med den stackars kvinnan. han har nog aldrig haft begär av godis. föreslå popcorn när han suktar efter godis. har du ingen skam i kroppen mannen?

jaja jag och sadjad var desto mer kära och hade en ubermysig kväll. vi avslutade kvällen med en mysig kärlekskomedi. amanda peet och killen i scrubs som jag just nu glömt namnet på.

igår åt vi en god sak...



ja eftersom bloggen ändå handlat om godsaker så är det lika bra att fullfölja temat.

snart ska jag iväg till milla för en mysdag med henne o karin. det var tänkt att blí desperet men då strejken gjort att inga nya avsnitt finns så blir det film. har vi tur blir det ps i love you.

veckan.

må-jobb. middag hos caroline med jecka o erika
ti-jobb o träna
on-jobb, mamma ska hjälpa mig med pensionval (vuxet!!), träna
to-jobb, träna
fr-jobb, middagsdate hos milla o osse o sen jumper på bio
lö-träna, stödfamilj
sö-stödfamilj, middag hos spalles med familjen

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Härlig vecka my love! More too come...Puss

2008-02-18 @ 12:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0