Publicerat: 2008-02-01 Klockan: 13:51:19

aldrig mer

någon tycker inte om mig idag. någon gör allting i sin makt för att motarbeta mig. varför denna någon gör allt detta har jag faktiskt ingen aning om. kanske tycker denna någon att jag har haft det lite för lätt på sistone? men då kan jag berätta för denna någon att så är inte fallet.

snälla någon ge dig. sluta trakassera mig. jag orkar inte mer. jag är på vippen att säga att jag aldrig mer vill arbeta hemifrån med hemsidan. usch jag vad är frustrerad. usch vad jag är arg och ledsen. VARFÖR?? kan det inte bara gå smärtfritt någon gång. det är inte roligt det här. inte någonstans.

denna någon är alltså kanske en server på kommunens sida. kanske en inställning på dreamweaver. kanske en bokstav som står fel någonstans (som jag inte hittar). kanske att det är fel plats angiven. kanske ett ftp-fel. kanske något som inte är som det ska med edu, fc eller något liknande.

just nu är jag i upplösningstillståndet. allt gick bra tills jag skulle skicka upp arbetet. bilderna är fixade. sidorna är klara men när jag ska skicka upp så blir det fel.

PIERRE! var fan är du när man behöver dig. gaah svara i din telefon! förlåt pierre jag är inte arg på dig jag är bara så frustrerad att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.

ja ungefär så är läget just nu.

snart måste jag ställa om helt för inom 2 timmar ska vi vara stödfamilj för första gången. jisses jag måste lugna ner mig genast. ja jag ger upp nu så snälla, världsgulliga, underbara pierre så kan du väl komma förbi snart.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Ulllis

Vad kul det var o se dig! hoppas det löste sig med sidan sånt där e segt. Och lycka till idag! kram

2008-02-01 @ 15:56:40
URL: http://plastictrash.blogg.se
Postat av: Karin

Jag lider med dig. Du har inte haft det lätt med vår sida, sparka på den så ska du se att det löser sig :)
Hoppas det går bra idag och imorn och ha det så kul på lördagkväll. Själv får jag nog stanna hemma för att få bukt på förkylningen som har nått sin kulmen.
Ses på måndag.

Kramar

2008-02-01 @ 17:10:19
Postat av: Milla

Stacki liten, jag ska komma och muntra upp dig ikväll, jag tänkte en favorit i repris fast inte på söndagen utan bara lördagkvällen. Puss puss gullunge

2008-02-02 @ 08:04:59
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Milla

Dig kan man alltid lita på, visste att du skulle in och läsa min blogg och då var jag ju tvungen att smussla lite. =) Puss

2008-02-02 @ 15:19:31
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0