Publicerat: 2008-12-02 Klockan: 21:50:53

nyttigt att flytta...*not*



nej ni. det är ingen diet att flytta direkt. det är inte som så att vi prioriterar matlagning bland kartonger, montering av nya möbler och annat. så det där beach hurghada får vi se hur det blir med.



idag var vi och hämtade sängen hos julia. tydligen så ingick montering av sängen också *tack julia*. sedan var pappa och jag och hämtade nya matsalsbordet och stolarna. det har varit mycket åka hit och dit, montera saker och dylikt. målaren dök upp idag och bestämde sig för att tapetsera om hela det tredje rummet. så jag valde samma fondvägg men milla och jag kom fram till att det skulle vara en gråare ton på de övriga väggarna. det blir nog kalas.

tack pappa för idag. du är en ängel!

nu är jag på smedjegatan och slänger ner mer saker i kartonger och påsar. imorn kör vi ett lass till. nu ska jag in i duschen och sedan avnjuta ett inspelat cityakuten avsnitt i soffan....

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Ni båda är änglar! Puss

2008-12-03 @ 18:55:00
Postat av: Pita

Ängel vet e fan...Han kan vara en jävel ibland alltså ;)

2008-12-05 @ 15:31:33
URL: http://pierretauberman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0