Publicerat: 2008-12-28 Klockan: 20:34:11

julafton x 2, ett par dagar senare!

VAR ÄR JULGRANEN?



HÄR ÄR JULGRANEN....



ja det blev en del julklappar så den lilla granen hade svårt att synas. vi firade jul här hemma igår och idag har vi firat hos farhad.

julbilder från oss;



 blandade julklappar

 gåvor från iran
 bröllopspresent från wahlsteds
 bröllopsgåva från soheila. en oerhörd vacker diamantring och ringen är i vitt guld
morgongåva från sadjad

dagens bilder;

 (farhad i det iranska landslaget)

sedan var det fler gäster men jag har inte frågat om det är okej att de läggs ut här så därför medverkar de ej på bloggen!

nu sitter jag och lägger över bilder till 2008 årsbok. svårt. får radera bilder hela tiden för det blir mer än de 100 som det ska vara. noggrant utvalda bilder! men sadjad ropar att jag ska komma till soffan så jag ska nog snart gå till min man och bli en soffpotatis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tävling i min blogg du har chans att vinna ett par guld örhängen med stjärnor på !

2008-12-28 @ 21:59:18
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fina klappar och fina brännor! Kram!



Vad sägs om prisöverlämning den 30:e?

2008-12-29 @ 00:52:56
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad härligt att få fira jul med alla nära och kära även om det blev en eller två dagar senare. Ska bli så härligt att få träffa er på onsdag, ni ser så himla fräscha ut =). Puss puss

2008-12-29 @ 08:24:48
URL: http://www.millasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0