Publicerat: 2008-08-25 Klockan: 18:29:17

kastrullhuvud....

där bor jag just nu. i mitt eget lilla krypin. i en kastrull. precis så känns det. men lägg till 10 liter snor som finns i bakhuvudet och ett lock som heter duga. ja det är mitt tillstånd. halsen värker och näsan är så igentäppt så jag knappt kan andas. just nu kommer febern krypande. jag hoppas att det bara är feber för att jag varit igång idag och att den lägger sig så jag kan gå till jobbet imorn. än så länge är den bara på 37,9. det kan den ju vara även när man är frisk. eller?

ja från att tråka ut er med detta sjukertrams till en lista. den som annie utmanade mig att göra. here it comes...

80 frågor.

1. Vilken svordom använder du mest? Jävla skit

2. Äger du en iPod? Nej

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.10

4. Hur många resväskor äger du? Inga

5. Använder du flip-floppar? Oh ja. Massvis.

6. Var köper du dina matvaror ifrån? Någon icabutik. Oftast maxi eller strömmen.

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med.

8. Vilken var den senaste filmen du såg? Utlämnad

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? Ja alltså en kompis kan ju ha barn. Men det beror nog på om jag vill få ro och chilla eller vara aktiv.

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Köpa? Jag skulle bli skuldfri.

11. Har någon någonsin kallat dig lat? Det är nog bara mamma och pappa. De andra tycker att jag är allt annat än lat. Oftast.

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Har gjort men den hjälpte inte. Nu somnar jag bra själv för jag mår bra.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Tom

14. Vilken är världens bästa artist just nu?  Justin Timberlake
 
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja - det är en hemlighet

16. När var det senast någon stötte på dig? Haha senast jag var ute tror jag.

17. Vad åt du till middag senast? Varm smörgås med mozarella, pesto o tomat på fräcka med Ullis

18 Använder du huvtröjor? Ja, ibland

19. Kan du vissla? Jo

20. Vem var den senaste som ringde dig? Pappa

21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Spöktunnlar av olika slag

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja

23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 011

24. Tittade du på tecknat när du var liten? En gång om året vid julafton...

25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? Ca 5 min gångavstånd

26. Hur många syskon har du? 1

27. Är du blyg inför det motsatta könet? Nej

28. Vilken film kan du alla replikerna till? Pulp Fiction eller Trainspotting

29. Äger du några popband t-shirts? Rage against the machine klassas inte som så jävla poppigt va?

30. När flög du senast? September 2007

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4

32. Läser du för skojs skull? Ja

33. Pratar du några andra språk? Engelska

34. Diskar du din egen disk? Ja

35. Har du gråtit offentligt? Ja

36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Alltid

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Alltid

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej

40. Kan du kasta macka? Ja

41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej

42. Vad har du med dig in på bion? Läsk och godis

43. Vem var din favoritlärare och varför? Peter - psykologilärare som fängslade mig

44. Har du dejtat någon av en annan religion? Ja

45. Vad har du för väder? Varm höstdag känns det som

46. Har du en blogg? Ja

47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Psykologi

48. Gillar du att flyga? Nja. Det hör väl inte till top 10 direkt

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? En bra självkänsla

50. När sov du senast på golvet? För en vecka sen - Det var fasligt varmt

51. Vilken är din favorit drink? Orgasm

52. Gillar du din boende-situation? Nja. Vill till större, med balkong och utan tattarljud

53. Vilken är din mammas hemstad? Trosa

54. Din pappas hemstad? Östra Ryd

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Allt mellan 5-9 timmar

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Oftast fullbokade. Sällan stressiga.

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Det berodde p vem jag satt med

58. Vilken är din favoritfrukt? Mango

59. Äger du en digitalkamera? Ja

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 29

61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Det beror på i vilket sammanhang - men oftast

62. Tror du på liv på andra planeter? Ja
.
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Kanske min stackars sambo

64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Mer ateist än något annat

65. Vad var det senaste du åt? Samma som under middag

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Numera med bägge. När jag var yngre var det motsatta könet

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Skulle hetat Jasmine eller Mattias men det blev en Josefine när jag kom ut

68. Gillar du senap? Usch

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det ordnar sig alltid

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Kanske

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Sadjad nämner ofta någon karaktär. Vilken är det nu igen?

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej

73. Tycker du om att krama folk? De jag ha en bra relation till - inte annars

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja. Det man har sagt ska man stå fast vid

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Oj då. Alldeles för många. Men absolut pojken böckerna och ondskan.

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Anna Järphammar men hon är väl knappast kändis numera. Och tjejen med brunt hår i serien LOST

77. Vad är du allergisk mot? För mycket exotiska frukter

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ja tydligen Mattias

80. Vad ska du göra när du skrivit svaret på detta? Duscha i kallt vatten

Milla får en ny chans och blir utmanad. Du får välja utmaning. Snällt va.... ;)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack för trevlig fikastund och krya på dig! Tar och snor den här listan=). Datorn fick åka till onoff iaf så nu är det bara att hoppas på det bästa. kramar!

2008-08-25 @ 19:04:18
URL: http://plastictrash.blogg.se/
Postat av: PB

För mig är 37,9 helt klart feber, har 36 i vanliga fall. Om du vet vad du brukar ha så jämför med det. Olika från person till person.

KRYA PÅ DIG!!!! KRAM

2008-08-25 @ 19:46:35
Postat av: Annie

Usch, jobbigt att vara sjuk.. Jag tycker iofs att det är bättre om det bryter ut så man slipper vara halvsjuk i flera veckor. Krya på dig! Puss Ps. Jag var på Palace i lördags. Vad är det för dumheter att de har flyttat schlagergolvet??! Och dessutom bytt ut den snygga dj:n med guldrocken. Inte alls samma sak! Ds.

2008-08-25 @ 20:45:21
URL: http://allaflickor.blogg.se/
Postat av: Anna

Kikade förbi en sväng....

Hoppas du kryar på dig!



/ Anna

2008-08-25 @ 23:23:37
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0