Publicerat: 2008-08-27 Klockan: 21:02:37

lovefilmjunky

that´s me i egen hög person. jag är fast. jag sitter som fastklamrad vid datorn och söker efter flertalet filmer. det blir mer och mer suspekta titlar och snart vet jag inte ens vart jag får alla titlar ifrån. det är små lappar och långa listor med filmer som jag skrivit ner när jag hört eller läst något om dem.  dessa har jag nu fört in i min filmlista. det är "bra" om man har ca 20 filmer så det alltid finns något att välja på. vad sägs om minst 120 filmer då. det är jag lätt uppe i nu. till saken hör ju det att jag även premunerar på en tidning som heter "allt om film"

mm precis. ALLT om film... japp så var det med det. ännu mer filmer med andra ord. lovefilmjunky that´s me.

Kommentarer
Postat av: jessica

jag vet gumman du är galen i film det är ja med men hinner inte riktigt alltid så mycket ja som ja vill. så passa på nu innan de är dags för knottar

puss din eviga vän

2008-08-28 @ 17:53:09
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0