Publicerat: 2008-04-13 Klockan: 15:37:13

spetzano var här

i fredags kom milla o osse hit på middag. det var en mysig och rolig helkväll med fokus på skratt! läs mer på millas blogg; http://www.millasblogg.com



tack för kvällen och ett roligt spel!

igår var det dags för ifk match hemifrån. sadjad var laddad men resultatet blev snabbt ledsamheter. se fotot nedan. jag tyckte så synd om målvakten. han ser ju så snäll o söt ut. relevanta fotbollsfakta va?! men vi ställde om snabbt och gjorde oss fina för kvällens fest,




pierre var först på plats. snabbt därefter kom syster och wallentin. sedan försvann pierre ett tag för att hämta sin flickvän jenny. om ni undrar vad tom gör på bilden nedan så är det som så att han får se videofilm från juldagen då han strippade....



tom och tommy kom. även cissa och jennie. pierres kompis kom som jag tyvärr glömt namnet på. (förlåt). tomas och lg satt mest i köket. förlåt för tummen tomas, det var absolut inte meningen att du skulle få någon långvarig smärta....



sedan kom han. spetzano. mannen som skapade bloggens rubrik. varför? ingen annan anledning än att han (om det nu var han) har skrivit in spetz kommer i min kalender som hänger på dörren;) jag tror även att det är hans skor som jag prövar. de var stora! spetzano hade även med sig sin trevliga flickvän fia.




det var hålligång, fest, musik, hejarklacksramsor, korttagning, videoinspelning, dans, strippshow, sten-sax-påse tävling om shots (jag förlorade.. - eller vann det beror på hur man vill se på det!), skratt och mycket annat.



sedan kom sadjads kusin adel med sina 2 kompisar. vid ca halv ett drog vi vidare till bomull. vi var väl där vid ett och det var ingen kö. skönt! dansade lite och någongång efter 2 gick vi till mcdonalds och la grunden till anledningen till att jag faktiskt mår så pass bra som jag gör idag.



det har varit en bra helg och den kommer bli ännu bättre med tacos, man united match och efter det filmen snowcake.

Kommentarer
Postat av: Spetzano

Tack för en bra förfest! Kan eventuellt vara så att jag skrivit nåt i kalendern, har nåt svagt minne av att jag klottrade nåt på kylskåpet också!?=)
Jag är gravt bakfull idag.
hej hej // Spetzano

2008-04-13 @ 16:54:34
URL: http://abisko08.blogg.se
Postat av: Milla

Ser och låter som att ni hade en skitkul fest. Hade gärna varit där, men det blir väl fler gånger för er kan man ju alltid lita på =).
Ses imorgon gullunge. Och ännu ett tack för trevlig fredagskväll. Puss puss

2008-04-13 @ 17:11:03
URL: http://millasblogg.com
Postat av: Annie

Emma sa att det hade stått på 1000apor.se att Katrins blogg är nedlagd.. Jag är knäckt! Verkar som om festen igår var lyckad, kul! Själv är jag sjuk i feber och förskräcklig snuva men någon gång blir jag väl frisk..=) Puss

2008-04-13 @ 20:51:09
URL: http://allaflickor.blogg.se
Postat av: Annie

Emma sa att det hade stått på 1000apor.se att Katrins blogg är nedlagd.. Jag är knäckt! Verkar som om festen igår var lyckad, kul! Själv är jag sjuk i feber och förskräcklig snuva men någon gång blir jag väl frisk..=) Puss

2008-04-13 @ 20:52:05
URL: http://allaflickor.blogg.se
Postat av: Angeliqa

Hey girlie.
Verkar som ja missa nått.

Larry heter karln i svarta tröjan som du missat namnet på, jobbar med fanskapet.
Eller Fredrik Lack egentligen då.

Annie, Katrin bloggar numera på finest.se så du kan fortsätta njuta av "fuck you right back"

2008-04-14 @ 07:51:58
URL: http://www.angeliqa.blogg.se
Postat av: Anonym

Äntligen kunde jag kolla bilderna. Såg ut att vara vanlig fart på det hela. Nästa gång måste ni kolla så jag också är hemma :) Nu får det vara slut på festandet när jag är bortrest... Kram till er båda. Karin

2008-04-14 @ 17:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0