Publicerat: 2008-04-22 Klockan: 20:10:29

living the dream..

.. in the tattarplace..



ja och såhär är det. den gången det inte hänger persiska mattor ute på gården så är det 2 elvamannalag med en domare (som äger en visselpipa.. eller är det kanske två pipor..?!) ute på gården. jag ska även tillägga att det låter väldigt mycket när man spelar fotboll på asfalt mellan 4 hus. instängda på en gård med väldigt bra akustik. en till fördel med att spela så nära hemmet är att föräldrarna bara öppnar fönsterrutan och gastar på sina små förmågor när det är dags för mat. hör de inte första gången så hör de nog andra eller tredje.

sarkasm

nej men helt seriöst så är det väldigt trevligt att komma hem till lite ljud när man har en sådan lugn och tyst arbetsplats som jag har.

ännu mer sarkasm

för att återigen bli seriös så trivs jag underbart bra här trots allt detta!!

idag har jag o jecka haft middagsbjudning här hemma. lillgumman var med ett tag tills danne kom och hämtade upp både henne och bilen som blev påkörd här utanför. det blir en blogg för jeckas räkning.



som ni ser börjar erika bli stor. sista juni är det dags. kanske blir det lagom till midsommar. kanske till och med på min födelsedag! vem vet?! bara bebben. vi åt, pratade, analyserade, skrattade och pratade lite mer.

nu ska jag se på ett inspelat avsnitt av the never ending story, nämligen prison break.. sadjad vi får hoppa över ett par avsnitt nu... så det händer något!

Kommentarer
Postat av: erika

usch. hemska bild :-)

Tack så jättemycket för igår. det var SÅÅÅÅ gott. MUMS!!!! Precis vad jag behövde. Sen massa prat och gos på det. *me like*

puss på dig

2008-04-23 @ 15:34:36
URL: http://erika81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0