Publicerat: 2008-04-20 Klockan: 17:51:21

det är sol i norrköping!

ja det är helt fantastiskt!! solen är här! på riktigt! som jag har längtat. ni som känner mig vet att jag är en riktig soldyrkare och sommarälskare. alla årstider har sin charm men jag mår som allra bäst på sommaren. idag har det varit sommar i atmosfären! jolly fucking great!

helgen har varit lugn. jag har varit trött. i fredags tog vi det lugnt. gick på stan och handlade och sen var det softish mode hemma. i lördags var det träning och sedan landet i flera timmar. v fick mycket gjort och arbetsinsatserna var delade...



nja... riktigt så var det inte. jag tog 20 min läspaus men annars jobbade jag flitigt! tro mig! på kvällen tog vi
det återigen lugnt.

idag har vi varit på badhuset med familjen vi är stödfamilj åt. sedan har vi varit på landet och bara njutit! eller nja en och annan sticka har jag fått idag också. nu har vi krattat helt klart. farhad kom ut en sväng och hämtade sedan sadjad så åkte de och tittade på syrianska match. jag låg och solade ett tag när jag var klar. sedan åkte vi till pappa grappa och åt. om ca 10 minuter ska jag gå och möta sadjad så ska vi ta en promenad hem från hans pappa. kvällen kommer sluta med en film,texttv (ifk norrköping) och godis. imorgon börjar mitt gamla liv igen. underbart. ska få ordning och struktur igen. har ätit snask varje dag gångna veckan.

veckan som kommer;
må - jobb. hämta min cykel. möta stina a på fräcka och äta kvällsmat.
ti - jobb. jecka och jag ska laga mat åt caroline och erika hemma hos mig.
on - jobb. promenad. avdelningsmöte. träna.
to - jobb. träna. fixa räkningar.
fr - jobb. date åt sadjad!
lö - träna. fixa på landet. inflyttningsfest hos alex.
sö - troligtvis bakis..... kanske landet.

Kommentarer
Postat av: Milla

Visst har det varit underbart med sol och vad ärligt att kunna vara på landet och njuta. Låter som en underbar vecka och det är bara denna vecka, sen är det kort vecka =).
Puss puss

2008-04-20 @ 18:43:47
URL: http://millasblogg.com
Postat av: Annie

Hej! Vilken härlig helg det låter som om du har haft! Det var kul att se dig en sväng idag. Jag pratade med mamma i telefon så därför var jag lite disträ.. Den där förmågan att göra två saker samtidigt har avtagit med åren..=) Puss

2008-04-20 @ 22:07:16
URL: http://allaflickor.blogg.se
Postat av: erika

ja MUMS vad gott o trevligt det ska bli!!!!

2008-04-21 @ 09:04:23
URL: http://erika81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0