Publicerat: 2008-04-08 Klockan: 21:46:15

annie utmanar mig...

innan jag skriver denna utmaning måste jag bara be om ursäkt.. annie jag såg att det var länge sedan du utmande mig. men vad fan du uppdaterar ju så sällan så det blir ju inte att jag går in där varje dag. så ja. nu var det gjort. jag bad om ursäkt och skyllde ifrån mig. duktig flicka!

Utmanad

namn - Josefine
födelsedag - 21 Juni
hemstad - Norrköping
ögonfärg - mörkblå
hårfärg - just nu mörkbrunt.                                     
längd - 173 cm
högerhänt/vänsterhänt - höger                            
värsta ovanor - antar att det är knakandet med fingrarna
stjärntecken - ja säg det. tvilling ibland och kräfta ibland.
skostorlek - 40
är dina föräldrar skilda - Nej
skor idag - duntofflor
Svagheter - helt klart sötsaker
rädslor - att de jag ömmar för ska dö
mål för året - unna mig mer lyx
mest använda fras  - helt seriöst alltså
det första du tänker på när du vaknar - hoppas det inte regnar (man tänker så när man cyklar till jobbet)
bästa kännetecken - glad, framåt och leendes
mest saknade minnet - saknande minnet?? saknande person - michele

FAVORIT

färg - turkos
mat - tacos
sport - fotboll
djur - tamråttor
glass - tiptop
affär - ikea!
sallad - veg pastasallad
skådespelare - johnny fucking depp
låt - boten anna ;)
nummer - 21
årstid - vår och sommar
parfym - naomi cambells olika
kroppsdel på motsatta könet - ryggen

VÄNNER OCH LIVET

vad vill du bli när du blir stor - det som jag är just nu - lycklig
hur vill du dö - 85 år hemma i sängen över en natt - utan sjukdomar!
vem av dina vänner är mest lik dig - oj. på vilket sätt? kan säga både stina, milla, karin, jecka, erika och caroline tror jag. men alla är på olika sätt.
vem är mest högljudd - troligtvis jag. nej för fan. charlotte såklart
vem får dig mest att skratta -  de flesta. jag är inte så svårflirtad.
vem har du känt längst - charlotte
vem är blygast - svårt. kanske anna.
när grät du mest - när michele dog
bästa känslan - ren lycka
värsta känslan - ovisshet
vart vill du bo i framtiden - norrköping
om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - nej tack. jag är nöjd än så länge. efter den dag jag fött barn kanske jag svarar annorlunda;)
hur länge tror du att du kommer leva - 85 år. på pricken.

HAR DU NÅNSIN

varit kär - självklart
moonat nån - ja
blivit dissad - ja
rymt hemifrån - ja - men jag var faktiskt liten då
föreställt dig ditt ragg naken - ja
skolkat - ja
tänk på självmord - nej
sovit utomhus - ja
gråtit i skolan - ja
spytt i skolan - nej
velat bli modell - nja. skulle vara hur kul som helst att fota sig! men ej seriöst
varit otrogen - ja i mina "små år"
gjort något dumt som du skrattar åt idag - ja
sett en död människa - ja
druckit alkohol - ja
varit på scen - ja
snattat - ja
retats - ja
blivit nerslagen - nej men varit i slagsmål

DU

svär - ja
sjunger bra - javisst asbra. släpper min andra skiva snart. för jag har redan släppt en. i ett exemplar!
duschar dagligen - oftast, annars varannan
vill gå på högskola/universitet - har redan gjort det
vill gifta dig - ja - en gång till. den sista!
tror på dig själv - ja till 99 % av tiden
tycker att du är attraktiv - de bra dagarna ja.
kommer överens med dina föräldrar - absolut
gillar åska - ja men inte blixtrar
spelar något instrument - kastanjetter...................
äger i ipod - nej
sover med gosedjur - nej, om man inte räknar sadjad som en nallebjörn
sjunger i duschen - nej

THIS OR THAT

pepsi/cola - cola zero
mc donald's/burger king - mc donalds
singel/gruppdate - singel
choklad/vanilj - choklad
jordgubbar/blåbär - blåbär
kött/veg. - helst veg
Tv/film - film
gitarr/trummor - trummor
adidas/nike - adidas
kakor/paj - paj

KAN DU

gå ner i splitt - inte längre
skriva med båda händerna - ja, men om det går att läsa vet jag inte
blåsa en bubbla - ja
rulla din tunga i en cirkel - ja
nudda näsan med tungan - om ja trycker ner näsan
dansa - oh ja
äta vad du vill utan att oroa dig - när jag mår bra

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

du nuddade - sadjad
du pratade i telefon med - mamma
du msnade med - pierre
du kramade - sadjad
du skällde på - sadjad
du sportade med - syrran

SENAST DU

skrattade - nyss
grät - idag. det var väl ngt sorgligt på tv
filmen du såg - yrrol
tuggade tuggummi - en vecka sedan kanske
drog ett skämt - idag
sjöng en sång - idag

VAR ÄR DU?

vad ser man utanför ditt fönster-
en innergård
lyssnar du på musik nu - nej
om ja, vad -  ---
vad har du på dig-  mysdress. och tomas... - ja den är tajt ;)

RANDOM

vilket land skulle du vilja besöka - skottland
hur många plattor äger du - eh? orkar inte inventera dem
hur många kuddar sover du med - 1 eller 0
dricker du mjölk - testade idag men nej tack
person du hatar mest - starkt ord. hatar sällan en person men jag kan starkt ogilla en persons handlingar eller värderingar. det är en väsentlig skillnad i tankesätt.
vilket är det värsta vädret - när det blåser och regnet känns som småspik mot kinden
lekte du med barbie som liten - ja men jag gjorde om dem till punkdockor tillsammans med charlotte
hur många betyg har du ig i - inga

Jag utmanar:

Milla
Pierre
Erika
Sadjad - lönlöst kanske....
Alex
Annie wild
Fade

Kommentarer
Postat av: sara

Hej!hoppas det e okej att jag snor denna från dig :)

2008-04-09 @ 15:04:07
URL: http://www.sarase.blogg,se
Postat av: Annie

Annie wild, är det jag eller?=) Puss

2008-04-09 @ 19:53:22
URL: http://allaflickor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0