Publicerat: 2007-09-08 Klockan: 15:56:32

skonad...

jag säger bara herregud... det är så att jag älskar hösten. VA?! utbrister många av er nu.. det är ju sommaren hon älskar. och ja det är det. men det finns inget som går upp mot att få klä sig snyggt på hösten. jag älskar verkligen att få ta på mig ett par snygga jeans och ett par höga stövlar över det. lägg till en snygg top + kofta för att avsluta det med en kort åtsittande jacka. jag fullkomligt älskar den stilen. och den är ju nästan bara användbar under hösten.

nu till skonad.. jag tog på mig denna outfit idag. nyss när jag gick till milla. och jag säger bara att jag är skonad! efter ca 20 meter promenad så höll jag på att dö. jag hade totalt glömt bort hur det var att gå i stövlar. det var inte så skönt. speciellt inte i ca 30 minuter.

det var så skönt att komma in till milla o få ta av mig stövlarna.. gaah.. men snart ska de på igen! ikväll ska vi laga mat åt grabbarna. imorn är det tjejdag/kväll.

på återseende

Kommentarer
Postat av: Milla

Vill man vara fin får man lida pin =)

2007-09-09 @ 13:42:28
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0