Publicerat: 2007-09-24 Klockan: 18:10:36

my handyman

i lördags var det galaj hos charlotte. hon firade att hon blivit stora damen. i söndags mådde inte carlotte så bra. jag fick 2 mms i söndags. ett från henne o ett från magnus. om man säger såhär att det var 2 inte så smickrande bilder av charlotte. jag smålog. nej jag till och med skrattade. gör det mig till en hemsk människa? jag led inte med min vän. jag var inte skadeglad men jag var så jävla lycklig över att jag mådde bra. jag undrar hur stina mådde i söndags.

bilder från kalaset!



än så länge sköter vi oss. snart börjar det spåra ut lite. kanske i samband med att pojkarna kom. eller så berodde det bara på att vid den tidpunkten hade vi hunnit få i oss en ganska stor mängd alkohol.



ja detta var brytpunkten.....



sådär ja nu var det hög stämning o stina var så faschinerad över sitt spret hon fick till med sin stortå ;)



så ja. det var den kvällen det!

i söndags mådde jag trots allt bra. måste varit mcd maten på kvällen. charlotte mådde uselt o stina måste mått skapligt tror jag. jag var ute på landet o höststädade tillsammans med familjen. sadjad spelade match o även b-laget vann sin serie så nu är det båda a-laget o b-laget som ska upp en division/klass.



ungarna fick ett grekiskt svettband av oss i liten present.

41390-2404



nu ska jag snart på match. sen ska jag sova hos milla i 2 dagar då ossemannen är bortrest. ses vid ett annat tillfälle! herregud ag höll på att glömma bort min rubrik. tusen tack my handyman pierre... vad skulle jag göra utanm dej? haha! men jag tar lärdom nu så att jag kan själv sen. jag lovar!! förresten jag  behöver få höstfina nytvättade fönster snart...*blink blink*

Kommentarer
Postat av: Pierre

haha...en egen rubrik! woaw! Det är ju en konstnadfråga va!!? Ska vi säga 1500:- ? ;)

2007-09-25 @ 09:43:55
URL: http://pierretauberman.blogg.se
Postat av: Jenny

tack, söt du är. dina ord värmer. dock är det tråkigt att det blivit lite av en "debatt" om mig & P idag. (syftar inte på dig). vill bara lämna allt bakom mig. men som jag sa, tack för dina fina ord. kram

2007-09-25 @ 17:12:19
URL: http://jennysoderberg.blogg.se
Postat av: J

Tack själv för den positiva kritiken!

2007-09-26 @ 15:26:57
URL: http://starfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0