Publicerat: 2007-09-22 Klockan: 15:30:10

höst

41390-2384

hösten invigs med denna så söta mössa/hatt som jag köpte på nyöppnade myself & friends. nu vill jag att det ska bli kyligare! hittade en vit gullig mössa också. kan bli den vid ett senare tillfälle. annars tyckte nog mamma o pappa att jag var rätt jobbig som sprang omkring o shoppade som besatt för mina "överblivna" greklandspengar.


ja grekland. för lite mer än 3 dygn sen så satt jag i bikini. hörde ni hur det lät; jag satt i bikini. inte nog med det - jag svettades också. lite skillnad från svedala.


något som är positivt med att ha kommit hem från resan är att nu stannar jag upp. nu trivs jag. nu lever jag här och nu. efter att sommarsemestern var slut så väntade jag bara på vår resa. sen hade vi en alldeles underbar vecka. men nu behöver jag inte längta så efter något för nu kommer det som ska ske hända i svedala. så jag kan stanna upp, njuta, se över höstgarderoben, mysa till det i lägenheten. sweet! såg förresten att mina gamla klasskamrater fått barn. grattis linda o martin!


nej nu ska jag in i duschen. ikväll är det födelsedagsfest hos charlotte. stina är här med! jippie! grattis syrianska som genom segern idag gick upp till division 4. hoppas det går lika bra för b-laget imorn. inget dricka idag pojkar..

41390-2385

Kommentarer
Postat av: Sadjad

I love the hat...vet inte vad mössa heter på engelska! Love you my love...

2007-09-23 @ 20:10:39
Postat av: Malin Eklöf

Riktigt snygg hatt, Jossan!
Du kommer vara en rikktig höst-pingla med brännan och snygg hatt!!!
;)

2007-09-23 @ 21:22:34
URL: http://duvans.blogg.se
Postat av: Beata

Va bra, så ska ja läsa de snart.
Snygg mössa!
Kram

2007-09-23 @ 22:08:28
URL: http://beatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0