Publicerat: 2007-10-22 Klockan: 21:44:39

galet värre



ja det är ungefär så våra tjejfester brukar bli. o på något sätt verkar festerna i mina lägenheter bli lite extra galna. såsom även denna gång. vi startade med lite våghals spel.




men ganska snabbt övergick det till vanligt festande. det vill säga. dans, skrik, hopp, pussar o dricka.



filmkameran spelade även en stor roll denna kväll. jag såg filmen dagen efter o jag säger såhär; fick jag ingen varning denna gång får jag nog aldrig det.




ja av någon anledning så är det 3 trosbilder. kanske jecka vet varför? eller milla? o så var det då dans.. framför kameran. ja men jag kommer ha något roligt att kolla på om 30 år iallafall.



och det är nog bara på en tjejfest som det kan bli en dubbel ökning i tandborstemuggen. det var 2 där innan o det var 4 där dagen efter. vems de än var så är de slängda nu. skyll på sadjad... ;)



dagen efter var vi hemma hos mamma o pappa på familjemiddag. kameran åkte fram sent. när redan wahlstedts åkt. tack för en god middag!

imorn jobbar jag hemifrån o sen är det kurs. på onsdag är det dags att fixa naglar. på torsdag tränar jag (imorn med..) o på fredag blir jag sambo!!!

Kommentarer
Postat av: JK

Tack för i lördags stumpan:-) Superskoj var det..:-) Kram JK

2007-10-22 @ 22:30:55
URL: http://lindisk.blogg.se
Postat av: Annie

Hahahah ena borsten va min ;)

2007-10-22 @ 22:38:57
URL: http://www.angeliqa.blogg.se
Postat av: Ullis

Ja säger detsamma, tack för i lördags! Det var skitkul! Och tack för ljuslyktorna...superfina=). kramkram

2007-10-22 @ 22:49:36
Postat av: Milla

Tack för en superfest och det där med trosorna så skulle jag visa mina trosor och då drog du upp kameran och vi poserade eller nåt =)
Puss puss

2007-10-23 @ 20:05:38
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Mattias

Välkommen till bloggvärlden, vännen
Du har blivit utmanad, så kolla in min blogg för regler mm.

ha de gött

2007-10-24 @ 10:38:29
URL: http://www.valpen.net/mattias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0