Publicerat: 2007-11-23 Klockan: 16:33:29

utrensning

utrensning dubbelt upp.

har varit småsjuk sen i söndags med halsont och jobbig hosta. i onsdags lagom till matchen blev jag sämre och började må illa och känna av feber. mycket riktigt så hade jag 3 ordentliga kräkningar runt midnatt och efter det la sig illamåendet. febern höll i sig hela torsdagen så det var bara att sjukskriva sig. mm o magen var inte helt okej under torsdagen. men idag har jag varit feberfri och har bara hostan och halsontet kvar. så ikväll ska jag satsa och gå på;

41390-2569

med jobbet. det är vår terminsavslutning på skandiateatern. jag blir så sugen att skriva skandiamäklarna men det heter ju skandiateatern.

det var den ena utrensningen. den andra.

jag rensade mitt källarförråd i början av veckan och ställde det i cykelförrådet med en lapp att jag ska åka bort med skiten till returpunkten men om någon ville ta något tills dess så var det bara att ta för sig.

nästan allt är borta! skönt för mig då!

oh vad gott det ska bli att äta ikväll. har ej gjort det sen i onsdags.. mums.

puss en snart helt frisk josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0